TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

  1. Termékcsere

    Amennyiben sérült, hibás, vagy nem a rendelésednek megfelelő terméket kaptál, vagy vissza szeretnéd küldeni a terméket kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfel@businesswallet.hu e-mail címen, és írd meg nekünk az e-mailben kapott rendelési számodat, és a probléma okát.

    Kérünk, hogy a könnyebb ügyintézés érdekében küldj nekünk fotót a termékről, amit kaptál, hogy mi is lássuk a probléma mibenlétét.

    Ezután a csapatunk segít a cseretermék kiküldésében.

  2. Visszaküldés feltételei

    Minden vásárlónknak jogában áll a rendelés teljesítésétől számított 14 napon belül elállni a vásárlástól.

    Ezen kívül a rendelés megérkezésétől számított 30 napon belül a boldogság garanciánk keretein belül is visszaküldheted a terméket, amennyiben nem vagy vele teljesen elégedett..

  3. Visszaküldési módja

    A termékek árának visszatérítéséhez kérlek az alábbi lépéseket kövesd:

    Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal
    az ugyfel@businesswallet.hu e-mail címen, és írd meg a rendelési számodat, hogy megtaláljuk a vásárlásodat

    Az ügyfélszolgálatunk ezután küld neked egy
    formanyomtatványt, ami feladócímkeként szolgál, hogy el tudd küldeni a terméket

    Postai visszaküldés
    : A visszaszállítás költségeit a BusinessWallet nem tudja átvállalni, ez a vásárlót terheli a törvényben megszabottak alapján

    Visszaküldési értesítés és felelősség: A vásárlónak kötelessége értesíteni a BusinessWallet ügyfélszolgálatát ugyfel@businesswallet.hu a termék visszaküldésének indításáról, valamint annak várható érkezéséről. Amennyiben a vásárló nem értesíti a céget, és a csomag visszaérkezése nem kerül regisztrálásra a szállítótól sem, a visszatérítés folyamata nem kezdődhet el a termék megérkezése előtt. A szállítói értesítések hiánya esetén a BusinessWallet nem vállal felelősséget a késlekedésért, és a visszatérítés a termék megérkezése után történik meg. A vásárló felelőssége, hogy a csomagot megfelelő módon visszaküldje, és a szállító által biztosított nyomkövetési adatokat átadja az ügyfélszolgálatunknak.

    A termék visszaküldése
    után az ügyfélszolgálatunk a termék megérkezését követően visszatéríti a rendelésed összegét, beleértve az eredeti szállítási díjat is, kivéve ha a vásárló a legolcsóbb szállítástól eltérő szolgáltatást választott.

  4. Visszatérítés időigénye

    Miután az ügyfélszolgálatunk megerősítette e-mailben, hogy a visszatérítés megtörtént, még 5-10 munkanapba beletelhet, amíg az összeg megjelenik a számládon.

    Ez a banki ügyintézés miatt történik, és az időtartam a pénzügyi szolgáltatódtól függ. 

  5. Rendelés visszamondása

    A rendelések lemondása nem lehetséges, mivel a logisztikai partnerünk automatikusan megkezdi a teljesítést, amint a rendelés létrejött a rendszerben.

    Fontos információ
    :

    2025. augusztus 1-től 31-ig szünetel az ügyfélszolgálatunk. Ez idő alatt nem lesz lehetőség az azonnali ügyintézésre, ezért kérjük, hogy a visszaküldéseket és termékcsere kéréseket csak a szünet előtti időszakban kezdeményezd, hogy gyorsabban tudjuk kezelni.

    Jogilag védett információk

    A vásárló az elállási jogot az alábbi feltételek mellett gyakorolhatja:

    • A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik, kivéve, ha a termék hibás vagy nem a rendelésnek megfelelő.

    • Visszatérítésre a termék visszaérkezése után kerül sor, az eredeti fizetési módon.